Aktualizacja Podręcznik C More Ea1 Tcl M

Aktualizacja Podręcznika C More EA1 TCL M jest kompletną aktualizacją oprogramowania wbudowanego w systemy sterowania C More EA1. Aktualizacja zawiera nowe funkcje, poprawki błędów i ulepszenia, a także nowe przykłady programów i instrukcje użytkownika. Aktualizacja Podręcznika C More EA1 TCL M pomaga operatorom sterowania w działaniu, a także pomaga w zmniejszeniu czasu potrzebnego na wykonywanie określonych zadań. Aktualizacja zawiera również zaktualizowane funkcje, takie jak wbudowane narzędzia diagnostyczne, wizualizacja danych i inne. Aktualizacja pomaga zapewnić niezawodne i bezpieczne działanie systemu sterowania C More EA1.

Ostatnia aktualizacja: Aktualizacja Podręcznik C More Ea1 Tcl M

Tutaj można znaleźć sterowniki i programy narzędziowe dla naszych produktów

Aby pobrać najnowsze sterowniki i programy narzędziowe dla drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, podaj nazwę poszukiwanego modelu - np. "e-STUDIO6570c" lub "B-EX4T1".

Dowiedz się, jak pobrać, zainstalować i aktualizować EA app i sprawdzić, czy Twój komputer spełnia wymagania minimalne.

PobierzInstalowanieAktualizujPotrzebujesz pomocy?

Pobierz EA app (dawniej EA Desktop), aby rozpocząć powiększanie kolekcji i grać w gry. 

Wymagania minimalne

W pierwszej kolejności przejrzyj minimalne wymagania EA app. Aby pobrać EA app, musisz spełnić minimalne wymagania.

Platforma EA app nie jest zgodna z komputerami Chromebook, ponieważ nie działają pod systemem Microsoft Windows.

Minimalne wymagania gier

Dodatkowo każda gra ma również swoje minimalne wymagania sprzętowe, których spełnienie jest niezbędne do jej uruchomienia. Jeśli szukasz wymagań minimalnych konkretnej gry:

  1. W sklepie EA app wystarczy kliknąć kafel gry, aby poznać szczegółowe informacje na jej temat w centrum gier.
  2. Przewiń w dół strony. Na tej karcie znajdziesz wymagania systemowe dla gry.

Po sprawdzeniu specyfikacji swojego urządzenia zapoznaj się z naszym artykułem na temat pobierania gier i grania w nie, by przejść do działania.

Po pobraniu EA app wykonaj instrukcje instalacji.

Masz problemy z instalacją?

Sprawdź swój sprzęt

Upewnij się, że Twój komputer spełnia wymagania minimalne.

Jeśli używasz komputera PC, sprawdź, czy na pewno uruchamiasz EA app z uprawnieniami administratora. Na koniec dodaj programy EADesktop. exe, EALauncher. exe i EABackgroundService. exe do list wyjątków programu antywirusowego i zapory sieciowej (firewalla).

Dowiedz się, jak zaktualizować ustawienia zabezpieczeń systemu Windows.

Sprawdź swoje połączenie

  1. Upewnij się, że masz aktywne połączenie z Internetem – przewodowe (Ethernet) lub bezprzewodowe (WiFi).
  2. Spróbuj ponownie uruchomić ruter. tj. wyłącz go, odłącz od prądu na piętnaście sekund, po czym podłącz z powrotem i włącz.
  3. Kiedy ruter się uruchomi i nawiąże połączenie z Internetem, ponownie pobierz i zainstaluj aplikację Origin.

Możesz również spróbować rozwiązać problemy z połączeniem na podstawie naszego przewodnika.

Uruchom ponownie lub zresetuj pobieranie

Jeśli w trakcie instalacji wystąpi błąd, musisz zacząć cały proces od początku (ale najpierw trzeba usunąć wszystkie pliki, które zostały zainstalowane do chwili przerwania instalacji).

  1. Znajdź folder instalacyjny EA app.
    • Domyślnie jest to C:\Program Files\Electronic Arts\EA Desktop\EA Desktop.
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy drugi folder platformy EA app (C:\Program Files\Electronic Arts\EA Desktop\EA Desktop) i kliknij Usuń, a następnie Tak.
  3. Pobierz ponownie program instalacyjny EA app.
  4. Otwórz pobrany plik i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Platforma EA app została wyposażona w funkcję automatycznej aktualizacji. Kiedy się zalogujesz, program samodzielnie pobierze i zainstaluje najnowszą wersję.

Automatyczna aktualizacja nie nastąpi, jeśli nowa wersja zostanie udostępniona w czasie, gdy aplikacja jest uruchomiona. W takiej sytuacji wystarczy program zamknąć i uruchomić ponownie – wtedy pobrana aktualizacja zostanie zainstalowana.

Skontaktuj się z nami

Czy artykuł był pomocny?

0% spośród 0 graczy uznało ten artykuł za pomocny.

Powiązane treści EA
  • Kupowanie i pobieranie dodatków do klasycznych gier EA na PC
  • Rozwiązywanie problemów z błędami VC++ i dll w EA appPobierz swoje gry w EA appJak załączyć plik do sprawy w pomocy EA?

Dostawa sprzętu

Jakie są terminy doręczenia przesyłki?

Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:

  • zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
  • zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
  • zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.

Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?

W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.

Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813

Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?

W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.

Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?

Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?

Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.

Zawartość paczki

Co powinno się znajdować w przesyłce?

Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.

Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?

Czy w zestawie z pilotem są baterie?

Tak.

Umowa

Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?

Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?

Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

Od kiedy rozpoczną się naliczenia?

Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.

Zwrot sprzętu

Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?

Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:

  • technik UPC,
  • na własny koszt,
  • w Salonie UPC.
  • Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?

    Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.

    Czy muszę zwracać stary sprzęt?

    Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Instalacja

    Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?

    Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.

    Ile czasu zajmuje instalacja?

    W granicach 15 - 30 min.

    Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?

    Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.

    Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?

    Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813

    Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813

    Aktualizacja Podręcznik C More Ea1 Tcl M

    Bezpośredni link do pobrania Aktualizacja Podręcznik C More Ea1 Tcl M

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Aktualizacja Podręcznik C More Ea1 Tcl M