Instrukcja konfiguracji sieci Ge Gek 106273l jest przydatnym narzędziem, dzięki któremu można łatwo skonfigurować sieć LAN. Instrukcja zawiera kompleksowe informacje dotyczące konfiguracji sieci, w tym informacje dotyczące wyboru i podłączania urządzeń, konfiguracji adresów IP i ustawień transmisji danych. Instrukcja zawiera również informacje dotyczące bezpieczeństwa sieci, w tym informacje dotyczące szyfrowania danych, filtrowania adresów MAC i ochrony przed wirusami. Instrukcja konfiguracji sieci Ge Gek 106273l umożliwia szybką i łatwą konfigurację sieci LAN i jest przydatnym narzędziem do tworzenia zabezpieczonych sieci bezprzewodowych.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja konfiguracji sieci Ge Gek 106273l
Jak uzyskać indywidualne ustawienia konta SIP?
Każdy telefon w Twojej firmie ma przypisany własny numer wewnętrzny, który należy wprowadzić w dowolne urządzenie (lub oprogramowanie), które wspiera SIP.
W pierwszej kolejności należy ustalić (lub utworzyć) odpowiednie numery wewnętrzne.
1. Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do zakładki „Wirtualna Centrala” > „Konta SIP (Wewnętrzne)”.
2. Znajdź na liście numer wewnętrzny, dla którego chcesz uzyskać ustawienia i kliknij przy nim w przycisk z zębatką.
3. Następnie kliknij w „Ustawienia Konta SIP” aby wyświetlić konkretne ustawienia.
Przykładowe instrukcje
Przygotowaliśmy instrukcje oraz możliwość automatycznej konfiguracji dla kilku najbardziej popularnych aparatów oraz aplikacji. Jeżeli producent Twojego urządzenia nie znajduje się na poniższej liście, należy zapoznać się z instrukcją sprzętu.
Urządzenia
Poniżej znajdziesz instrukcje konfiguracji urządzeń VoIP kilku najpopularniejszych marek. Znajdź producenta swojego aparatu i skorzystaj z automatycznej konfiguracji lub dowiedz się jak samodzielnie skonfigurować swój telefon.
Sprzęt marki Cisco lub Linksys
Dla najpopularniejszych telefonów IP (np. Cisco SPA-3xx) lub bramek IP (np. Linksys PAP2T), mogą Państwo skorzystać z automatycznej konfiguracji.
Telefony z serii Cisco SPA-7xxx należy konfigurować za pomocą Cisco Call Manager.
W przypadku pozostałych aparatów marki Cisco lub Linksys, należy zaprogramować je używając podanych ustawień.
Sprzęt marki Grandstream
Dla najbardziej popularnych telefonów IP lub bramek IP mogą Państwo skorzystać z bezpłatnego narzędzia, które umożliwia automatyczną konfigurację.
Jeżeli Twój telefon nie znajduje się na liście wspieranych urządzeń, prosimy o kontakt z nami w celu jego dodania.
W przypadku pozostałych aparatów marki Grandstream, należy zaprogramować je używając podanych ustawień.
Instrukcję jak prawidłowo przejść przez proces autokonfiguracji znajdziesz tutaj.
Sprzęt marki Gigaset
Dla najbardziej popularnych telefonów marki Gigaset (np. Gigaset A510IP lub Gigaset C530IP) należy posługiwać się poniższymi wytycznymi.
Pełną instrukcję konfiguracji możesz pobrać tutaj w formacie pdf.
Aplikacje
Poznaj polecane przez nas aplikacje do realizacji połączeń, dostępne na komputery i/lub urządzenia mobilne. Jak pobrać i skonfigurować wybrane przez Ciebie oprogramowanie typu Softphone dowiesz się z poniższych instrukcji.
Oprogramowanie
TeleCube SIP
Komunikator TeleCube SIP (pobierz), dostępny na komputery i laptopy, to oprogramowanie, które (wraz z ww. sprzętem) z powodzeniem zastąpi aparat stacjonarny. Prekonfigurowaną pod wybrany numer wewnętrzny aplikację TeleCube SIP możesz pobrać wprost z Panelu Klienta. Aplikacja z powodzeniem współgra z polecanymi przez nas systemami CRM. Więcej o TeleCube SIP i instalacji komunikatora przeczytasz w Poradniku.
ZoIPer
TeleCube udostępnia możliwość pobrania skonfigurowanego ZoIPer’a, który zawiera wszystkie Twoje ustawienia, dla danego numeru wewnętrznego. Wystarczy tylko go pobrać za pomocą Panelu Klienta, zainstalować i podłączyć słuchawki z mikrofonem! Zobacz film instruktażowy, o tym czym jest i jak zainstalować komunikator Zoiper w telefonii TeleCube.
Grandstream Wave
Grandstream Wave z powodzeniem sprawdzi się w przypadku urządzeń mobilnych, zarówno z systemem Android, jak i iOS. Bezpłatną aplikację softphone możesz pobrać z Panelu Klienta TeleCube. Jak postępować podczas instalacji przeczytasz w
Jak pobrać prekonfigurowaną aplikację?
1. pl/">Panelu Klienta TeleCube i wejdź kolejno w zakładki „Wirtualna Centrala” > „Konta SIP (Wewnętrzne)”.
2. Przy koncie SIP, dla którego chcesz pobrać prekonfigurowaną aplikację kliknij symbol zębatki.
3. Z rozwiniętego menu wybierz trzecią opcję – „Pobierz skonfigurowany softphone”.
4. Wybierz odpowiednią aplikację, którą chcesz zainstalować i kliknij przy niej „Pobierz”. pl/wp-content/uploads/2020/08/TC-instrukcje-i-pomoc-obrazek-2. png" rel="content-gallery-469"> 5. Po pobraniu aplikacji, należy ją uruchomić i postępować zgodnie z odpowiednią instrukcją Domyślne ustawienia dla pozostałych urządzeń — UDP 5060 — Przyjmowanie płatności kartą na naszych terminalach płatniczych jest prostsze niż myślisz. Wybierz swój terminal i zapoznaj się z naszymi instrukcjami. 1. Naciśnij klawisz Menu i wybierz opcję “SPRZEDAŻ”. 2. Wprowadź kwotę sprzedaży i naciśnij Ok. 3. Poproś klienta, by wprowadził kartę do czytnika, wpisał kod PIN i zatwierdził płatność, wciskając klawisz Ok. 4. Jeśli transakcja zostanie zaakceptowana, wyświetli się kod autoryzacji, a terminal wydrukuje potwierdzenie. 5. Oderwij potwierdzenie transakcji i naciśnij Ok. 6. Zapytaj klienta, czy chce otrzymać potwierdzenie transakcji. Naciśnij Ok, aby je wydrukować lub Kasuj, żeby zakończyć transakcję bez drukowania kopii. 3. Poproś, by klient zbliżył kartę lub inne urządzenie płatnicze do czytnika. Terminal wyda dźwięk potwierdzający skuteczny odbiór danych. 3. Wprowadź numer karty, datę ważności oraz kod CVV2, zatwierdzając je kolejno klawiszem Ok. 1. Naciśnij klawisz Menu i wybierz opcję “ZWROT”. 2. Wprowadź kwotę zwrotu i naciśnij Ok. Poproś klienta, aby wprowadził kartę do czytnika. Gdy transakcja zostanie zaakceptowana, terminal wydrukuje paragon, na którym posiadacz karty powinien złożyć podpis. Sprawdź, czy podpis na karcie jest zgodny z podpisem na potwierdzeniu transakcji. Zachowaj wydruk. Naciśnij Ok, żeby wydrukować potwierdzenie transakcji dla klienta. 1. Naciśnij klawisz Menu i wybierz opcję “PACZKA”. Wybierz opcję “WYSYŁKA”. Na ekranie zostaną wyświetlone kolejno: łączna wartość transakcji sprzedaży i zwrotów. Następnie terminal wydrukuje podsumowanie paczki. 1. Naciśnij klawisz Menu i wybierz opcję “SPRZEDAŻ”. 2. Wprowadź kwotę sprzedaży i naciśnij Ok. 3. Wprowadź numer karty, datę ważności oraz kod CVV2, zatwierdzając je kolejno klawiszem Ok. Wprowadź kwotę zwrotu i naciśnij Ok. Aby zmienić sposób łączności terminala na Bluetooth, WiFi lub GPRS, wykonaj następujące czynności: 1. Naciśnij klawisz Menu. Wybierz opcję “TERMINAL”, następnie opcję “Konfiguracja” i opcję “Zmień”. 2. Wybierz sposób łączności, z którego chcesz korzystać. Terminal podejmie próbę nawiązania połączenia. Ikona w lewym górnym rogu wyświetlacza zmieni się w zależności od wybranego sposobu łączności. Jeżeli terminal nie będzie mógł nawiązać połączenia w wybrany przez Ciebie sposób, wykonaj kroki opisane w dalszej części instrukcji. Dostępne są 3 sposoby konfiguracji sieci GPRS: • Smart roaming (Smart) - terminal sam wybiera sieć z najlepszym sygnałem • Auto - karta SIM podyktuje wybór sieci • Ręczny - pozwala na wybór z listy jednej z dostępnych sieci W celu konfiguracji sieci należy wykonać następujące kroki: 1. Naciśnij klawisz Menu, wybierz opcję “TERMINAL” i następnie “Konfiguracja”. Naciśnij “Zmień”. 2. Wciśnij Ok, gdy na ekranie wyświetli się napis “Wprowadź numer profilu”. 3. Terminal wyświetli aktualne ustawienia łączności. 4. Naciśnij Zmień, aby wybrać pomiędzy trybami: Smart, Auto i Ręcznym wyborem sieci. 5. Dla wszystkich trybów wyboru sieci dostępna jest zarówno sieć GPRS (2G), jak i 3G. 6. W przypadku ręcznego wyboru sieci lista dostępnych sieci zostanie wyświetlona na ekranie terminala. Zatwierdź wybraną sieć, wciskając Ok. Ważne! Aby połączenie Bluetooth funkcjonowało prawidłowo, do bazy terminala musi być wpięty kabel Ethernet (internet) lub PSTN (telefoniczny). Jeśli połączenie odbywa się przez kabel PSTN, może być konieczna zmiana ustawień terminala, którą opisujemy w kolejnych krokach. 2. Wybierz Bluetooth z listy. 3. Wciśnij Ok, gdy na ekranie wyświetli się napis “Wprowadź numer profilu”, a następnie wybierz sposób wybierania numeru: Tonowo lub Impulsowo. 4. Na kolejnych ekranach możesz ustawić Prefix oraz Głuche wybieranie linii, jeżeli jest taka konieczność (przy standardowych ustawieniach linii telefonicznej w obu przypadkach wciśnij Nie). 5. Umieść terminal na bazie Bluetooth i wybierz opcję “Paruj z bazą”. Następnie naciskaj Anuluj, aż powrócisz do głównego Menu. 1. Naciśnij klawisz Menu i wybierz opcję “TERMINAL”, a następnie “Konfiguracja” i wciśnij Ok. 2. Wybierz “WIFI”. 3. Wybierz “Sieci WIFI” następnie “Nowa Sieć” oraz “Automatyczna”. 4. Terminal wyszuka, a następnie wyświetli listę dostępnych sieci WiFi. 5. Wybierz sieć z listy dostępnych. Następnie wybierz rodzaj zabezpieczenia sieci: “Standardowe” lub “Enterprise” oraz wpisz hasło do sieci WiFi. Korzystając z klawiatury na ekranie dotykowym, używaj specjalnego rysika, który jest umieszczony pod spodem po lewej stronie terminala. 1. Wpisz kwotę transakcji na terminalu i naciśnij zielony przycisk Ok 2. Aby wybrać BLIK jako metodę płatności, naciśnij żółty przycisk Kasuj na terminalu lub poproś klienta, by zrobił to na PIN padzie. Poproś klienta, aby wygenerował na swoim urządzeniu mobilnym sześciocyfrowy kod BLIK. 4. Wpisz ten kod na terminalu lub poproś, by klient zrobił to na PIN padzie. Zatwierdź wybór, wciskając zielony przycisk Ok lub poproś, by zrobił to klient. 5. Jeżeli kod BLIK zostanie wpisany poprawnie, na urządzeniu mobilnym klienta wyświetli się powiadomienie. 6. Poproś klienta, aby zatwierdził transakcję na swoim urządzeniu. Informacja o zatwierdzeniu transakcji zostanie przekazana na terminal. 7. Terminal wydrukuje potwierdzenie, tak jak odbywa się to przy transakcji kartowej. 1. Poproś, by klient zbliżył kartę lub inne urządzenie płatnicze do czytnika zbliżeniowego. Terminal wyda dźwięk potwierdzający transakcję lub wyświetli prośbę o wprowadzenie kodu PIN. W przypadku prośby o PIN, poproś klienta, by wpisał kod PIN i zatwierdził płatność, wciskając klawisz Ok. Naciśnij Ok, aby je wydrukować, lub Kasuj, żeby zakończyć transakcję bez drukowania kopii. 2. 2. 1. Naciśnij klawisz Menu i – używając klawiszy nawigacyjnych – wybierz opcję „ZWROT”. 2. Gdy transakcja zostanie zaakceptowana, terminal wydrukuje paragon. W razie koniecznosci uzyskaj podpis posiadacza karty i sprawdz czy jest on zgodny z podpisem na karcie. 1. Naciśnij klawisz Menu i – używając klawiszy nawigacyjnych – wybierz opcję „PACZKA”. Wybierz opcję „WYSYŁKA”. Na ekranie zostaną wyświetlone kolejno łączna wartość transakcji sprzedaży i zwrotów. 1. Wprowadź kwotę sprzedaży i naciśnij Ok. 2. Wprowadź numer karty, datę ważności oraz kod CVV2, zatwierdzając je kolejno klawiszem Ok. 1. Sieć 3G można skonfigurować na 3 sposoby: • Smart roaming (Smart) – terminal sam wybiera sieć z najlepszym sygnałem • Auto – karta SIM podyktuje wybór sieci • Ręczny – pozwala na wybór jednej sieci z listy dostępnych sieci. Aby skonfigurować sieć, wykonaj następujące kroki: 1. Naciśnij klawisz Menu, wybierz opcję „TERMINAL” i następnie „Konfiguracja”. Naciśnij „Zmień”. 2. Gdy na ekranie wyświetli się napis „Wprowadź numer profilu”, wciśnij Ok. Jeśli chcesz je zmienić, naciśnij „Zmień”. 4. Wybierz pomiędzy trybami Smart, Auto i Ręcznym wyborem sieci. 1. Wpisz kwotę transakcji na terminalu i naciśnij zielony przycisk Enter 3. Zatwierdź wybór, wciskając zielony przycisk Enter lub poproś, by zrobił to klient. 7. W przypadku transakcji BLIK transakcje zwrotu są niedostępne. Wykonane transakcje można jedynie anulować. Można to zrobić tylko w tej samej dobie, w której przeprowadzono daną transakcję: do godziny 24. 00 i do momentu wysłania paczki na koniec dnia. Transakcje BLIK będą widoczne w odrębnej sekcji na podsumowaniu, które drukuje się z terminala po wysyłce paczki. Wszelkie reklamacje dotyczące rozliczeń transakcji BLIK na terminalach ELAVON należy kierować do firmy T-Pay (KIP S. A. ), dzwoniąc pod numer +48 61 668 27 78 lub pisząc pod adresem email: info@tpay. com.
(Poradnik dla Grandstream Wave, Poradnik dla TeleCube SIP, Instrukcja dla ZoIPer’a). Usługa Wirtualna Centrala / Mini VoIP GSM Hosting SIP Trunk Serwer SIP (Proxy): sip. voipgliwice. pl mobilki. pl sbc. pl Outbound Proxy: Port:
jeśli masz problem z logowaniem do tego portu (np. dostawca Internetu go zablokował), prosimy o kontakt z nami. Kodeki: G711a (PCMA), G711u (ULAW), G722 HD, GSM610, T38 G711a (PCMA), G711u (ULAW), GSM610 G711a (PCMA), G711u (ULAW), T38 DTMF: RFC-2833 zalecane, SIP INFO, Inband Zakres portów RTP: — UDP 10000 do 20000 — Czas rejestracji: — 900 sekund (15 minut) — nie dotyczy GPRS
Bluetooth
WiFi
Dodatkowe informacje dotyczące transakcji BLIK