Podręcznik programisty i użytkownika Frigidaire DGEF3041KFE to oficjalny przewodnik, który zawiera wszystkie informacje potrzebne do korzystania z urządzenia. Podręcznik zawiera szczegółowe informacje dotyczące instalacji, konfiguracji, użytkowania, obsługi i naprawy urządzenia. Zawiera także informacje na temat funkcji, które mogą być dostępne w urządzeniu. Podręcznik może pomóc w optymalizacji wydajności i efektywności urządzenia, a także w zapobieganiu uszkodzeniom. Jest to niezbędne narzędzie dla każdego, kto chce osiągnąć pełny potencjał Frigidaire DGEF3041KFE.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik programisty i użytkownika Frigidaire Dgef3041kfe
Autor | Sweigart Albert |
ISBN | 9788328374898 |
Oprawa | miękka |
"Komputer jest wszechstronnym narzędziem, które szybko i dokładnie wykona wiele pracochłonnych zadań. Wystarczy przekazać mu instrukcje w zrozumiałym dla niego języku. Takim jak Python, który jest łatwy do nauczenia się, pozwala pisać wyrazisty, zwięzły kod i stwarza imponujące możliwości dzięki niezliczonej liczbie rozszerzeń i bibliotek. Tymczasem wciąż wiele osób wykonuje żmudne i męczące zadania ręcznie: pracując z arkuszem kalkulacyjnym, plikami albo pocztą e-mail. Czas to zmienić - pracę, nad którą ślęczysz kilka dni, komputer wykona dokładniej w ciągu najwyżej kilku sekund!
Ta książka jest drugim wydaniem nietypowego podręcznika programowania w Pythonie. Dzięki niej nie zostaniesz mistrzem świata w kodowaniu, za to nauczysz się tworzyć programy, które oszczędzą Ci mnóstwo czasu i wysiłku. Nawet jeśli nigdy nie programowałeś, błyskawicznie opanujesz podstawy i zapoznasz się z obszerną biblioteką Pythona przeznaczoną do automatyzacji takich zadań jak pobieranie danych z witryn internetowych, odczytywanie dokumentów oraz operacje wymagające klikania myszą i wpisywania tekstu. To wydanie zawiera nowy rozdział poświęcony weryfikacji danych wejściowych, a także samouczki dotyczące automatyzacji pracy z arkuszami Google i pocztą Gmail oraz podpowiedzi związane z automatycznym uaktualnianiem plików CVS.
Sprawdź, jak zautomatyzować:
wyszukiwanie ciągu znaków w pliku lub wielu plikach
tworzenie, uaktualnianie, przenoszenie i zmiany nazw plików oraz katalogów
wyszukiwanie treści w sieci WWW oraz ich pobieranie
podział, łączenie, nakładanie znaku wodnego i szyfrowanie dokumentów PDF
wysyłanie powiadomień za pomocą wiadomości e-mail oraz SMS
wypełnianie formularzy internetowych
Nudne i męczące$597 Zleć to Pythonowi!
O autorze
Albert Sweigart -- programista, projektant oprogramowania i nauczyciel kodowania. Autor licznych książek o Pythonie dla początkujących. Sweigart urodził się w Houston, w stanie Teksas, a obecnie mieszka w San Francisco. Prowadzi blog dostępny pod adresem: http://coffeeghost. net.
Twórz różne programy w Pythonie - i baw się świetnie! Jeśli: chcesz poznać język Python od strony praktycznej przymierzasz się do matury z informatyki marzysz o karierze programisty to doskonale trafiłeś! Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie będą miały przed Tobą tajemnic, a to jeszcze nie koniec! Przede wszystkim będziesz poznawać Pythona od strony praktycznej, tworząc projekty prawdziwych gier i symulacji oraz aplikacje do wizualizacji danych i anonimizowania metadanych plików graficznych. Możesz użyć tej książki jako pomocy w przygotowaniu do matury i wsparcia w wyborze drogi zawodowej. Przekonaj się, że nauka może być najlepszą zabawą. Baw się dobrze i zdaj egzamin celująco - oczywiście z Pythonem! środowisko IDLE podstawy Pythona w wersji 3. 6 i wyższej konstrukcje języka projekty gier symulacje fizyczne prezentacja i wizualizacja danych praktyczne zastosowania Pythona Okiełznaj Pythona i naucz się programować! O autorze Adam Jurkiewicz - programista i administrator systemów UNIX/Linux z ponad 30-letnim doświadczeniem. Zdobywca wyróżnienia Szerokiego Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce w latach 2017 i 2020, trener języka programowania Python, robotyki, mechatroniki, technologii komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych zasobów edukacyjnych i oprogramowania open source. Współautor treści dotyczących języka Python w e-podręcznikach do kształcenia ogólnego dla klas ponadgimnazjalnych. Współautor książki Koduj w Pythonie. Tworzymy grę przygodową i publikacji Enigma. Poznaj zagadkę Enigmy, tworząc grę przygodową w Pythonie. Miłośnik szant, stateczny mąż, ojciec i dziadek, a także zwariowany nauczyciel młodzieży, jeśli tylko ma okazję.
Autor | Robbins Jennifer |
ISBN | 9788328362031 |
Oprawa | twarda |
"Przybornik narzędziowy webmastera zmienia się bardzo szybko. Technologie, które parę lat temu były ciekawym eksperymentem, dziś są powszechnie stosowane. Responsywność stron internetowych stała się oczywistością. Modele Flexbox i Grid zrewolucjonizowały tworzenie układów stron internetowych. Zmieniły się używane formaty grafik, wzrosła też znacząco liczba narzędzi, które należałoby poznać. Naturalnie, wciąż można wskazać aspekty projektowania, które pozostały niezmienne - przejrzystość, funkcjonalność, estetykę, a także przestrzeganie standardów.
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git $145 nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.
Najważniejsze zagadnienia:
tworzenie stron za pomocą HTML i CSS, w tym modele CSS Flexbox i siatki
korzystanie z JavaScriptu
grafika: tworzenie, optymalizacja i możliwości formatu SVG
tworzenie stron przeznaczonych zarówno na monitory, jak i na urządzenia mobilne
projektowanie responsywne
nowoczesne narzędzia projektanta stron WWW
Dobry webmaster$146 Inżynier i artysta w jednym!
Jennifer Robbins - od ponad ćwierćwiecza projektuje strony internetowe. W 1993 roku zaprojektowała pierwszą komercyjną witrynę internetową -- Global Network Navigator (GNN) dla wydawnictwa O'Reilly. Jest założycielką i organizatorką Artifact Conference poświęconej kwestiom związanym z projektowaniem witryn internetowych dla urządzeń mobilnych. Występowała na licznych konferencjach, a także wykładała na Johnson & Wales University w Providence w stanie Rhode Island.
Autor | Smyczek Marek, Wszelaki Robert |
ISBN | 9788361173847 |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2015 |
Ilosc stron | 196 |
Książka "Packet Tracer 6 dla kursów CISCO Tom 2 - Podstawy konfiguracji IOS" dedykowana jest wszystkim osobom chcącym nauczyć się projektować i tworzyć nie tylko sieci lokalne, ale również zarządzać sprzętem spotykanym w sieciach rozległych. Nasza książka to idealny podręcznik uzupełniający wiedzę praktyczną podczas nauki w Akademiach CISCO oraz podczas przygotowań do egzaminów CCNA.
Tom 2 poświęcony jest routerom i przełącznikom CISCO wyposażonym w system IOS, ale również pokazuje możliwości programu, pozwalające na ich podstawową konfigurację bez konieczności zagłębiania się w arkana IOS. Autorzy szczegółowo omawiają nie tylko sam sprzęt, ale również możliwości jego modyfikacji poprzez instalację opcjonalnych komponentów.
Autorzy poruszając w książce zagadnienia routingu i przełączania w sieciach LAN, posługują się wieloma przykładami i ćwiczeniami, dlatego podręcznik idealnie nadaje się dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sprzętem sieciowym CISCO. Korzyści z zakupu książki odczują również nauczyciele i instruktorzy, którzy na co dzień przekazują wiedzę o sieciach, ponieważ materiał został w taki sposób opracowany, by kolejnymi etapami można było zapoznawać uczniów lub kursantów z dotąd dla nich niezrozumiałymi zagadnieniami.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Autor | Flanagan David |
ISBN | 9788328373082 |
Oprawa | twarda |
"JavaScript jest wykorzystywanym w wielu celach uniwersalnym językiem ogólnego przeznaczenia - wysokopoziomowym, dynamicznym, przygotowanym do kodowania obiektowego i funkcjonalnego. Zasadniczo służy do programowania sieci WWW: kod JavaScript występuje w zdecydowanej większości stron internetowych. To jednak tylko jedno z możliwych zastosowań tego języka. Wszystko to sprawia, że JavaScript jest najbardziej rozpowszechnionym językiem w historii programowania. Pojawienie się platformy Node. js spowodowało, że stał się wszechstronniejszy, a jego popularność wśród programistów jeszcze wzrosła.
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.
W książce między innymi:
podstawy języka i jego podstawowe elementy
struktury danych, wyrażenia regularne, format JSON
standardowa biblioteka JavaScript
przetwarzanie dokumentów i grafiki
obsługa sieci, pamięci i wątków
środowisko Node oraz profesjonalne narzędzia i rozszerzenia języka
Dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o JavaScripcie!
David Flanagan -- specjalista ds. programowania interfejsów użytkownika, autor książek poświęconych językowi Ruby oraz bibliotece jQuery.
Autor | Brewer Charlie, Tidwell Jenifer, Valencia-Brooks Aynne |
ISBN | 9788328367418 |
Oprawa | miękka |
"Twórcy oprogramowania mogą dziś korzystać z wielu niesłychanie sprawnych narzędzi do tworzenia świetnych aplikacji. Równocześnie obserwujemy olbrzymi rozwój oprogramowania przeznaczonego do najróżniejszych urządzeń. Producenci aplikacji prowadzą swoisty wyścig zbrojeń, starając się zapewnić swoim użytkownikom porywające wrażenia podczas korzystania z oferowanych produktów. W tym niezwykle zmiennym środowisku stałe pozostaje jedno: sposób, w jaki ludzie postrzegają oprogramowanie i z niego korzystają. Ludzkie zmysły i psychika człowieka się nie zmieniają. Nawet najdoskonalsza aplikacja, jeśli ma być użyteczna, musi zapewniać interfejs odpowiadający potrzebom odbiorców.
Publikacja pozwala zapoznać się z fundamentalnymi teoriami i praktycznymi aspektami dobrego designu, to wydanie zostało starannie przejrzane i uzupełnione o najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawiera również spory zbiór sprawdzonych wzorców projektowych, znacząco ułatwiających projektowanie interfejsów. Wzorce te stworzono z wykorzystaniem zdobyczy psychologii, starano się przy tym zadbać o ich wszechstronność. Podstawą do ich zbudowania były większe lub mniejsze zadania wykonywane przy użyciu oprogramowania. Książka ułatwia poruszanie się po skomplikowanych zagadnieniach projektowania interfejsów, zapewniając wzorce dla aplikacji mobilnych, przeglądarkowych i samodzielnych programów komputerowych. Każdy wzorzec został zilustrowany przykładowymi projektami i opatrzony praktycznymi wskazówkami.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
przygotować się do projektowania interfejsu
zapewnić, aby oprogramowanie miało strukturę zrozumiałą dla użytkowników
projektować komponenty ułatwiające użytkownikom wykonywanie zadań
ułatwić użytkownikom odnajdywanie potrzebnych funkcji
uwzględniać w projektowaniu wizualnym aspekt użyteczności produktu
tworzyć efektowne wizualizacje do prezentacji danych
Wzorce projektowe interfejsów: najlepsze wsparcie projektanta UX!
O autorach
Jenifer Tidwell od 1997 roku bada wzorce interfejsów użytkownika, a od 1991 roku projektuje i tworzy złożone aplikacje oraz interfejsy internetowe.
Charlie Brewer jest dyrektorem do spraw projektowania produktów. Zdobył duże doświadczenie w pracy nad oprogramowaniem, platformami i rynkami SaaS.
Aynne Valencia jest dyrektorem do spraw projektowania San Francisco Digital Services i profesorem nadzwyczajnym California College of the Arts.
Autor | Cay S. Horstmann |
ISBN | 9788328360662 |
"Java jest dojrzałym językiem programowania, który pozwala na pisanie kodu dla wielu rodzajów komputerów służących do różnych celów i działających na różnych platformach. Jest świetnym wyborem dla programistów, którym zależy na tworzeniu bezpiecznych aplikacji o wyjątkowej jakości. Wokół Javy skupia się duża społeczność, dzięki której język ten wciąż się rozwija, unowocześnia i wzbogaca o nowe elementy. Osoby, które swoje zawodowe życie wiążą z pisaniem programów w Javie, muszą poznać zaawansowane zagadnienia i mniej oczywiste funkcjonalności Javy, również te niedawno zaimplementowane. To konieczność dla każdego profesjonalnego programisty Javy.
Oto kolejne, przejrzane, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla zawodowych programistów Javy. Znalazł się tu dokładny opis sposobów tworzenia interfejsu użytkownika, stosowania rozwiązań korporacyjnych, sieciowych i zabezpieczeń, a także nowości wprowadzonych w JDK 11. Przedstawiono techniki programowania baz danych oraz umiędzynarodowiania aplikacji Javy. Sporo uwagi poświęcono bibliotece Swing oraz jej wykorzystaniu do tworzenia realistycznej grafiki i efektów specjalnych. Ponadto w książce zostały pokazane nowe możliwości języka - zademonstrowano, jak dzięki nim uzyskać wyjątkową jakość aplikacji, a zamieszczone przykłady opracowano pod kątem zrozumiałości i wartości praktycznej.
W tej książce między innymi:
API wejścia-wyjścia Javy, serializacja i wyrażenia regularne
efektywne korzystanie z usług sieciowych
klienty, serwery i pobieranie danych z internetu
moduły platformy Javy
nowoczesne mechanizmy bezpieczeństwa w Javie
Java: nowoczesny styl, najlepsze praktyki, sprawdzone rozwiązania!
Cay S. Horstmann jest głównym autorem książek ", Java. Podstawy. Wydanie IX", i ", Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX", - najpopularniejszych w Polsce podręczników do nauki Javy. Cay jest profesorem informatyki na Uniwersytecie Stanowym w San José, ma tytuł Java Champion i często wygłasza odczyty na konferencjach związanych z branżą komputerową.
jubileuszowe z okazji 20. rocznicy pierwszej edycji Programiści dysponują coraz lepszym, szybszym i wszechstronniejszym sprzętem. Pojawiają się nowe języki programowania i nowe paradygmaty tworzenia architektury oprogramowania. Są jednak rzeczy, które w świecie programowania pozostają stałe i niezmienne. Wciąż proces stawania się programistą wymaga od adeptów tego rzemiosła sporego wysiłku. Akt kodowania to za mało. Trzeba zmienić sposób myślenia, nawyki, zachowania i oczekiwania. Konieczne jest świadome dążenie do stosowania dobrych praktyk. Jeśli pilnuje się jakości swojej pracy i nieustannie pamięta, co i po co się robi, można w końcu stać się pragmatycznym programistą. W drugim wydaniu tego kultowego przewodnika wskazówki techniczne harmonijnie łączą się z aspektami filozofii pragmatycznego programisty. Książka została zaktualizowana i gruntownie przejrzana, aby teraz, dwadzieścia lat po pierwszym wydaniu, ponownie pokazać, co to znaczy być nowoczesnym, pragmatycznym programistą. Poruszono tu tematy osobistej odpowiedzialności i rozwoju zawodowego, komunikacji i poznawania prawdziwych wymagań, nowoczesnych technik architektonicznych oraz coraz ważniejszych kwestii zachowania bezpieczeństwa i prywatności. Książka składa się z krótkich rozdziałów, które tworzą szeroki kontekst, dzięki czemu zyskasz wiedzę o najlepszych podejściach, unikniesz głównych pułapek, a co najważniejsze - rozwiniesz nawyki i postawy, które staną się fundamentem Twojego sukcesu zawodowego. Dowiedz się, jak: pisać kod dynamiczny, elastyczny i łatwy do dostosowywania unikać pułapek związanych z powielaniem wiedzy chronić oprogramowanie przed lukami w zabezpieczeniach budować zespoły pragmatycznych programistów skutecznie testować wziąć odpowiedzialność za swoją pracę i karierę Obaj autorzy uczestniczyli w tworzeniu oryginalnego Manifestu Agile i założeniu Agile Alliance. Współtworzyli też serię książek The Pragmatic Bookshelf. Dbaj o swoje rzemiosło i myśl o tym, co robisz! O autorach David Thomas jest programistą, autorem książek i redaktorem. Występował na wielu prestiżowych konferencjach programistycznych. Mieszka niedaleko Dallas w Teksasie. Andrew Hunt jest autorem znakomitych książek o tworzeniu oprogramowania. Jego pasją jest gra na trąbce i instrumentach klawiszowych.
"", Opus magnum C++ 11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione", - zestaw obejmuje 3 tomy.
Jedno C i same plusy!
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania - C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.
Autor tej książki - wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m. in. z genialnej Symfonii C++ - postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
Jeżeli chcesz nauczyć się tego języka w łatwy, pogodny, przyjazny sposób, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Dzięki tej książce poznasz:
Proste i złożone typy danych
Instrukcje sterujące
Funkcje i operatory
Wskaźniki
Klasy i dziedziczenie
Obsługę wyjątków
Wyrażenia lambda
Operacje wejścia-wyjścia
Projektowanie orientowane obiektowo
Szablony
Dr hab. Jerzy Grębosz - autor książek o języku C++, fizyk, popularyzator, podróżnik-antropolog. Pracownik Instytutu Fizyki Jądrowej imienia Henryka Niewodniczańskiego Polskiej Akademii Nauk (IFJ PAN). Popularyzator nauki - wszechświat wyjaśnia w sposób kreatywny i niekonwencjonalny, między innymi poprzez widowiska artystyczne, animacje komputerowe, czy też autorskie spektakle i filmy popularnonaukowe (nagradzane na przeglądach i festiwalach filmów naukowych i edukacyjnych, wykorzystywane do nauki w szkołach). Autor publikacji z zakresu fizyki jądrowej i języka C++. Jego książki -,, Symfonia C++ Standard" oraz,, Pasja C++" - są podręcznikami na wielu polskich uniwersytetach. Z zamiłowania podróżnik - antropolog. W swoich podróżach na wyspy Oceanii poznaje pierwotne plemiona i ich kulturę.
Więcej informacji: http://www. ifj. edu.
C# jest uważany za flagowy produkt firmy Microsoft. Od początku był konsekwentnie rozwijany - z najwyższą troską o elastyczność i wszechstronność. W efekcie pozwala na pisanie bezpiecznego kodu. Wersja 9. 0 jest ósmą poważną aktualizacją tego języka. Zapewnia wysokopoziomowe abstrakcje, takie jak wyrażenia, zapytania i kontynuacje asynchroniczne, ale także udostępnia niskopoziomowe mechanizmy pozwalające uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Cel ten jest osiągany dzięki takim konstrukcjom jak własne typy wartościowe programisty czy opcjonalne wskaźniki. Tych nowości trzeba się uczyć, ale czas na to poświęcony rekompensuje przyjemne tworzenie znakomitego kodu.
To zaktualizowane wydanie znakomitego podręcznika dla programistów. Zawiera zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR), a także biblioteki klas. NET 5 Base Class Library (BCL). Nowe składniki języka C# 9. 0 i związanej z nim platformy specjalnie oznaczono, dzięki czemu książka może też służyć jako podręcznik do nauki C# 8. 0 i C# 7. 0. Znalazły się tu precyzyjne opisy pojęć i przypadków użycia z naciskiem na praktyczność zastosowań. Sporo uwagi poświęcono dość trudnym tematom, jak współbieżność, bezpieczeństwo i dostęp do funkcji systemu operacyjnego. Ten zwięzły przewodnik sprawdzi się doskonale jako stała pomoc w codziennej pracy programisty C#.
W książce między innymi:
- składnia C#, definiowanie zmiennych, wskaźniki, domknięcia i wzorce
- tajniki LINQ, dane i praca z bazą danych
- programowanie współbieżne i asynchroniczne
- zaawansowane techniki pracy z wątkami i programowanie równoległe
- narzędzia platformy. NET i struktury Span oraz kryptografia
Autor | Gimeno-Segovia Mercedes, Harrigan Nicholas, Johnston Eric R. |
ISBN | 9788328367784 |
Oprawa | miękka |
"Komputery kwantowe nie są już tylko urządzeniami teoretycznymi. Nie są też futurystycznym monstrum, obcą maszyną, która zamieni całe istniejące oprogramowanie w jakąś jego niezrozumiałą alternatywę. Komputery kwantowe (QPU) staną się raczej radykalnym rozszerzeniem możliwości współczesnej informatyki, które pozwoli nam rozwiązać problemy dotychczas nierozwiązywalne. Istnieją ważne zadania, z którymi QPU potrafią sobie świetnie poradzić, a których rozwiązanie byłoby niemożliwe na jakimkolwiek standardowym urządzeniu komputerowym. Z drugiej strony z wieloma standardowymi obliczeniami QPU nie radzi sobie dużo lepiej niż najzwyklejszy laptop. Z punktu widzenia programisty zatem stanowi rodzaj koprocesora o ciekawych możliwościach.
Oto przewodnik po wspaniałym, nieodkrytym jeszcze do końca świecie informatyki kwantowej. Aby ją zrozumieć, niepotrzebny jest doktorat z fizyki kwantowej i wyższej matematyki. Dzięki tej książce opanujesz zestaw pojęć niezbędnych do zrozumienia działania QPU, dowiesz się, jakie problemy mogą rozwiązać aplikacje QPU i nauczysz się korzystać z narzędzi do pisania programów dla QPU. Zaprezentowane tu koncepcje są bogato ilustrowane przykładami, które można łatwo uruchomić na darmowym symulatorze QCEngine. Istnieje też możliwość korzystania z fizycznych QPU (kilka prototypów QPU udostępniono w chmurze). Interesującą, choć nieco trudniejszą częścią przewodnika jest rozdział poświęcony zastosowaniu obliczeń kwantowych w uczeniu maszynowym.
W tej książce:
koncepcje programowania procesorów kwantowych
kubity, superpozycja i teleportacje kwantowe
prymitywy QPU
wzmacnianie amplitudy, kwantowa transformacja Fouriera i szacowanie fazy
przykłady aplikacji QPU
QPU: zrób pierwszy krok ku technologii przyszłości!
Eric R. Johnston napisał symulator QCEngine. Był badaczem inżynierii kwantowej na Uniwersytecie Bristolskim i programował efekty filmowe dla Lucasfilm. Jest inżynierem kwantowym, akrobatą i gimnastykiem.
ISBN | 9788328346826 |
Oprawa | twarda |
"Python jest wszechstronnym językiem programowania o imponującej elastyczności i wydajności. Można dzięki niemu rozwiązywać przeróżne problemy programistyczne z różnych dziedzin wiedzy. Nawet jeśli nie masz zamiaru stać się pełnoetatowym programistą, prędko się zorientujesz, jak świetnym i elastycznym narzędziem jest Python. Można za jego pomocą budować oprogramowanie, ale również wspierać pracę statystyków, ekonomistów, maklerów giełdowych, biologów, fizyków czy analityków finansowych. Wystarczy tylko znaleźć sposób analizy problemu i nauczyć się implementować go w programie.
Z tej książki skorzystasz, nawet gdy nie masz żadnego doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania. Dzięki prostym przykładom i zrozumiałemu pseudokodowi, schematom blokowym oraz innym narzędziom zdobędziesz wiedzę o projektowaniu oprogramowania i jego implementowania w języku Python. W każdym rozdziale znalazło się wiele przykładowych projektów oraz zwięzłych i praktycznych programów. Książkę rozpoczęto od przedstawienia podstawowych informacji o przechowywaniu danych, danych wejściowych i wyjściowych, struktur kontrolnych, funkcji, sekwencji, list, operacji wejścia-wyjścia oraz obiektów tworzonych za pomocą klas zdefiniowanych w bibliotece standardowej. Następnie omówiono zagadnienia tworzenia klas, dziedziczenia i polimorfizmu, a także definiowania funkcji rekurencyjnych.
Wprowadzenie do Pythona i środowiska IDLE
Struktury warunkowe, struktury cykliczne i funkcje
Podstawy programowania zorientowanego projektowo
Rekurencja i algorytmy rekurencyjne
Projektowanie GUI aplikacji
Python. Lepszy niż myślisz. Przydatniejszy niż sądzisz.
Tony Gaddis od ponad dwudziestu lat prowadzi kursy informatyczne, głównie w Haywood Community College. Jego talent dydaktyczny był niejednokrotnie doceniany i nagradzany. Gaddis otrzymał między innymi tytuł Nauczyciela Roku na North Carolina Community College oraz nagrodę Teaching Excellence przyznaną przez National Institute for Staff and Organizational Development.
Autor | Krasnokucki Daniel |
ISBN | 9788328330719 |
Git -- zapanuj nad projektem!
Na pewno wiesz już, że praca nad dużym projektem informatycznym bez sensownego, dobrze funkcjonującego systemu kontroli wersji jest po prostu niemożliwa. Git świetnie sprawdza się w tej roli -- ostrzega przed popełnianiem błędów, nadpisywaniem wersji, niweczeniem efektów pracy innych członków zespołu. A dodatkowo działa szybko, wydajnie i jest dostępny w ramach wolnego oprogramowania.
Tablice informatyczne powinieneś mieć pod ręką zawsze wtedy, gdy pracujesz z wykorzystaniem Gita. Szybko znajdziesz w nich wszystko, co będzie Ci aktualnie potrzebne. Polecenia podzielono tu na podstawowe i zaawansowane, a oprócz tego uporządkowano je tematycznie. Zobaczysz, jak praca z tablicami usprawni i ułatwi Ci poruszanie się po całym projekcie i przyspieszy jego tworzenie. Weź je do ręki i zacznij działać!
Podręczna ściąga z Gita -- bez niej ani rusz!
Kaskadowe arkusze stylów (CSS) to technologia, która pozwoliła oddzielić treść od formy jej prezentacji. Dzięki temu tworzenie stron stało się prostsze i przyjemniejsze. Uzyskanie spójnego wyglądu witryny i błyskawiczne wprowadzanie zmian graficznych w obrębie całej strony nie byłyby możliwe bez stylów CSS. Kolejna wersja -- CSS3 -- dostarcza jeszcze więcej możliwości. Atrakcyjne efekty wizualne czy obsługa wielu formatów ekranu to tylko niektóre z nich. Kolejne wydanie tej książki zostało ulepszone, poprawione i zaktualizowane o nowe funkcje wersji CSS3. W trakcie lektury nauczysz się precyzyjnie pozycjonować elementy, ustawiać marginesy, umieszczać obrazy w tle oraz tworzyć eleganckie tabele. Ponadto zobaczysz, jak przygotować atrakcyjny formularz, menu lub listę. Twoją szczególną uwagę z pewnością zwrócą rozdziały poświęcone CSS3. Oszałamiające efekty specjalne, przystosowanie do obsługi różnych formatów ekranu oraz wsparcie dla urządzeń mobilnych to tylko część atrakcji czekających na Ciebie. Książka ta jest doskonałym kompendium wiedzy na temat kaskadowych arkuszy stylów -- warto w nią zainwestować! Sięgnij po tę książkę i zdobądź wiedzę na temat:
o podstaw arkuszy stylów CSS,
o zaawansowanych metod selekcji atrybutów,
o nowości w CSS3,
o tworzenia nowoczesnych i elastycznych stron WWW
Obowiązkowa lektura dla każdego programisty WWW!
Autor | Włodzimierz Gajda |
ISBN | 9788324655649 |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2013 |
Ilosc stron | 328 |
Git - oszczędź sobie kłopotów z synchronizacją projektu!
Praca nad niemal każdym projektem informatycznym wymaga współdziałania wielu osób, często pracujących z dala od siebie. W takich warunkach bardzo łatwo popełnić błąd, nadpisać jakiś ważny plik albo przypadkowo zdublować dane. Mały projekt po takiej wpadce da się jeszcze uratować, ale większy... można wyrzucić do kosza. Chyba że od momentu jego inicjalizacji używamy narzędzia odpowiedzialnego za właściwą synchronizację danych, czyli systemu kontroli wersji, co jest standardem we współczesnej informatyce. Jednym z takich programów jest git, napisany na potrzeby zarządzania kodem źródłowym jądra systemu Linux - taka rekomendacja mówi sama za siebie.
Możliwości programu git i sposoby jego praktycznego zastosowania w różnych projektach przedstawione zostały w tej książce. Znajdziesz tu podstawowe informacje o instalacji środowiska i tworzeniu repozytoriów, pracy z plikami, identyfikowaniu rewizji i zmienianiu historii projektu. Dowiesz się, kiedy i jak tworzyć czy łączyć gałęzie oraz całe repozytoria, korzystać z repozytorium lokalnego i zdalnego, a także synchronizować je w odpowiedni sposób. Poznasz możliwe konflikty między wersjami pliku i nauczysz się radzić sobie z nimi. Zrozumiesz, jak wykorzystywać najbardziej znane serwery hostingowe dla projektów git oraz dostępne w nich, wbudowane systemy śledzenia błędów. I wreszcie przestaniesz miewać koszmary, w których tracisz tygodnie na odszukanie zagubionego pliku. Git zrobi to za Ciebie!
Autor | Weidman Seth |
ISBN | 9788328365971 |
Oprawa | miękka |
"Uczenie głębokie (ang. deep learning) zyskuje ostatnio ogromną popularność. Jest to ściśle związane z coraz częstszym zastosowaniem sieci neuronowych w przeróżnych branżach i dziedzinach. W konsekwencji inżynierowie oprogramowania, specjaliści do spraw przetwarzania danych czy osoby w praktyce zajmujące się uczeniem maszynowym muszą zdobyć solidną wiedzę o tych zagadnieniach. Przede wszystkim trzeba dogłębnie zrozumieć podstawy uczenia głębokiego. Dopiero po uzyskaniu biegłości w posługiwaniu się poszczególnymi koncepcjami i modelami możliwe jest wykorzystanie w pełni potencjału tej dynamicznie rozwijającej się technologii.
Ten praktyczny podręcznik, poświęcony podstawom uczenia głębokiego, zrozumiale i wyczerpująco przedstawia zasady działania sieci neuronowych z trzech różnych poziomów: matematycznego, obliczeniowego i konceptualnego. Takie podejście wynika z faktu, że dogłębne zrozumienie sieci neuronowych wymaga nie jednego, ale kilku modeli umysłowych, z których każdy objaśnia inny aspekt działania tych sieci. Zaprezentowano tu również techniki implementacji poszczególnych elementów w języku Python, co pozwala utworzyć działające sieci neuronowe. Dzięki tej książce stanie się jasne, w jaki sposób należy tworzyć, uczyć i stosować wielowarstwowe, konwolucyjne i rekurencyjne sieci neuronowe w różnych praktycznych zastosowaniach.
matematyczne podstawy uczenia głębokiego
tworzenie modeli do rozwiązywania praktycznych problemów
standardowe i niestandardowe techniki treningu sieci neuronowych
rozpoznawanie obrazów za pomocą konwolucyjnych sieci neuronowych
rekurencyjne sieci neuronowe, ich działanie i implementacja
praca z wykorzystaniem biblioteki PyTorch
Uczenie głębokie: zrozum, zanim zaimplementujesz!
Seth Weidman - specjalizuje się w nauce o danych (ang. data science). Przez wiele lat prowadził szkolenia w zakresie uczenia maszynowego. Obecnie buduje modele uczenia maszynowego dla zespołu odpowiedzialnego za infrastrukturę w Facebooku. Pasjonuje go objaśnianie złożonych zagadnień w możliwie prosty sposób. Uważa, że po drugiej stronie złożoności znajduje się prostota.
Autor | Lutz Mark |
ISBN | 9788328361508 |
Oprawa | twarda |
"Python jest wieloparadygmatowym, wszechstronnym językiem programowania, zoptymalizowanym pod kątem efektywności pracy, czytelności kodu i jakości oprogramowania. Jego popularność rośnie, co wynika z wielości i różnorodności zastosowań oraz z tego, że jest darmowy i łatwo przenośny, można się go szybko nauczyć, a tworzenie kodu Pythona sprawia sporo przyjemności. Wszystkie te cechy dają zespołom deweloperskim strategiczną przewagę w dużych i małych projektach. Aby wykorzystać zalety Pythona, konieczne jest zdobycie solidnych podstaw tego języka, a następnie dogłębne zrozumienie bardziej zaawansowanych koncepcji i porządne ich przećwiczenie podczas pisania własnego kodu.
To kompleksowy podręcznik do nauki programowania w Pythonie. Jego piąte wydanie zostało gruntownie zaktualizowane i rozbudowane o dodatkowe treści. Omówiono tu najnowsze wersje Pythona w liniach 3. X i 2. X, czyli 3. 3 i 2. 7, i dodano opisy nowych lub rozszerzonych mechanizmów, takich jak obsługa formatu JSON, moduł timeit, pakiet PyPy, metoda os. popen, generatory, rekurencje, słabe referencje, atrybuty i metody __mro__, __iter__, super, __slots__, metaklasy, deskryptory, funkcja random, pakiet Sphinx i wiele innych. W książce znalazło się mnóstwo ćwiczeń, quizów, pomocnych ilustracji oraz przykładów kodu. Jest to kompendium dla każdego, kto chce szybko zacząć programować w Pythonie i tworzyć wydajny kod o wysokiej jakości.
W tej książce przedstawiono między innymi:
składnię Pythona i koncepcje związane z iteracjami
dokładny opis ważniejszych wbudowanych typów obiektów i ich możliwości
struktury programistyczne wyższego poziomu
programowanie funkcyjne i programowanie zorientowane obiektowo
zaawansowane zagadnienia dla profesjonalistów
Już dziś zacznij pisać znakomity kod w Pythonie!
Mark Lutz -- to znany na całym świecie instruktor Pythona, autor najwcześniejszych oraz najlepiej sprzedających się tekstów poświęconych temu językowi i jedna z najważniejszych postaci w środowisku Pythona. Poza poprzednimi wydaniami tej książki -- w tym przetłumaczonej na język polski wersji,, Python. Wprowadzenie" (Helion, 2002), napisał także,, Programming Python" oraz,, Python Pocket Reference". Osobiście używa języka Python i promuje go od 1992 roku. Książki na temat tego języka zaczął publikować w 1995 roku, zaś szkolenia z Pythona prowadzi od 1997 roku. Do początku roku 2008 przeprowadził ponad dwieście sesji treningowych poświęconych temu językowi.
Matlab jest pakietem do szybkich obliczeń numerycznych i wizualizacji wyników, To najbardziej rozpowszechnione dziś narzędzie inżynierskie. Jego zaletą jest interakcyjne środowisko pracy, obejmujące setki wbudowanych funkcji do obliczeń technicznych, grafiki i animacji. Ponadto Matlab pozwala na szersze zastosowania dzięki własnemu językowi programowania wysokiego poziomu.
Książka Matlab: dla naukowców i inżynierów zawierająca przemawiające do wyobraźni ilustracje, pisana jest swobodnym stylem, który pokazuje jak można czerpać radość korzystając z Matlaba.
Książka:
. Omawia nowe funkcje i aplikacje, w tym nowy mechanizm obliczeń symbolicznych w Matlabie 7. 8 (dostępny od marca 2009).
. Zawiera dwa zestawy przejrzystych lekcji do nauki podstawowych funkcji Matlaba. Zawiera zaktualizowane polecenia, przykłady, rysunki i wykresy. Przybliża użytkownikom Matlaba w ciągu dosłownie kilku godzin. Obejmuje funkcje podstawowe, zaawansowane i specjalne. Jest świetnym uzupełnieniem kursów Matlaba. Może stanowić samodzielny podręcznik i podręczne narzędzie pracy.
Ta książka to poradnik na start dla przyszłych programistów - wprowadzenie w świat programowania dla każdego, od lat 7 do 107. Nauczymy się z niej między innymi tworzyć gry i aplikacje mobilne na Androida, pisać gry przeglądarkowe, programować w Small Basicu oraz Visual Basic. NET. W książce są opisane narzędzia, których poznanie pozwoli na zrozumienie prawideł rządzących programowaniem. Wszystkie są pokazane na praktycznych przykładach - w każdym rozdziale krok po kroku realizujemy proste projekty, tworząc gry i programy.
Uczniowie szkół podstawowych mogą zacząć od porad dotyczących Scratcha czy App Inventora, programując gry na komputer lub aplikacje mobilne. Rodzice znajdą tu inspiracje, jak zaciekawić dzieci nauką kodowania, a nauczyciele - nowe pomysły na lekcje. Natomiast starsi uczniowie i studenci w rozdziałach dotyczących Small Basica i Visual Basic. NET uzyskają niezwykle przydatny wstęp do zaawansowanych środowisk programistycznych.
Autor, Konrad Jagaciak, to programista prowadzący kursy programowania dla młodzieży.
Na dołączonej płycie DVD znajdują się omówione w książce środowiska programistyczne, wzorcowe pliki projektów pokazanych we wskazówkach oraz dodatkowe narzędzia dla programistów.
- Przejdź do menu głównego Przejdź do treści
Podręcznik dla techników programistów poświęcony programowaniu aplikacji.
Zawiera informacje dotyczące zasad obowiązujących podczas programowania obiektowego, wykorzystywania środowiska programistycznego dla obiektowych aplikacji konsolowych, stosowania operatorów, instrukcji, bibliotek języków programowania, definiowania klas i konstruktorów, programowania obsługi wyjątków.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych z projektowaniem desktopowych aplikacji okienkowych, wykorzystywaniem środowiska IDE, RAD i frameworków oraz programowaniem aplikacji okienkowych. Wyjaśnia, jak wykorzystać środowisko programistyczne dla aplikacji mobilnych, jakie zasady obowiązują podczas ich programowania.
Dzięki korzystaniu z podręcznika przyszły technik programista zdobędzie informacje o przeprowadzaniu walidacji kodu programu i testów oraz dokumentowaniu aplikacji. Liczne zrzuty ekranowe i schematy ułatwią uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Sprawdź pozostałą ofertę do nauki zawodu http://sklep. pl/technik-programista/
Zobacz fragment publikacji>>
Rok wydania:2021Typ publikacji:podręcznikNośnik:książkaNr wydania:IWydawnictwo:WSiPSymbol:1613K8EAN-13:9788302196607ISBN:
Paczka
- Waga0. 486 kg
Inne z tej serii/cyklu
-20%
Dodano do koszyka
Ilość: szt.
Cena: zł Wartość koszyka: klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych. Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań. Nie zgadzam sięDrogi Użytkowniku,