Podręcznik zarządzania USB Fujitsu May2036RC Product to praktyczny przewodnik, który oferuje szczegółowe informacje na temat konfiguracji i zarządzania urządzeniami USB. Przewodnik zawiera instrukcje dotyczące instalacji i konfiguracji, jak również informacje o najnowszych funkcjach i technologiach wykorzystywanych przez urządzenia USB. Przewodnik zawiera również szczegółowe informacje dotyczące zarządzania urządzeniami, w tym wskazówki dotyczące konserwacji, aktualizacji oprogramowania i usuwania problemów. Przewodnik oferuje również szczegółowe informacje na temat podróżowania z urządzeniami USB, w tym informacje dotyczące bezpiecznego przechowywania i transportu urządzeń oraz wskazówki dotyczące współdzielenia plików i danych. Przewodnik zarządzania USB Fujitsu May2036RC Product to praktyczny przewodnik, który zapewnia szczegółowe informacje potrzebne do konfiguracji i zarządzania urządzeniami USB.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik zarządzania usb Fujitsu May2036rc Product
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie.
Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału.
Podręcznik jest podzielony na 15 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m. in. :
- teorie zarządzania,
- społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa,
- środowisko przedsiębiorstwa,
- proces podejmowania decyzji,
- planowanie,
- organizowanie,
- zarządzanie kadrami,
- zachowanie organizacyjne,
- przewodzenie,
- przedsiębiorczość,
- kontrolowanie.
Nowe wydanie zostało uaktualnione i uzupełnione informacjami z zakresu technologii informacyjnej oraz wzbogacone nowymi treściami z zakresu zarządzania e-biznesem.
Autor trafnie i umiejętnie argumentuje pilną potrzebę upowszechnienia nowoczesnej teorii i praktyki zarządzania przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem biznesu elektronicznego i jego wirtualizacji w działalności przedsiębiorstwa (…). Podjął aktualne, złożone i ambitne zadanie zaprezentowania i przedyskutowania wielu problemów dotyczących zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach gospodarki rynkowej z zastosowaniem e-biznesu i nowoczesnych technologii informacji i komunikacji (ICT), bazując na własnych badaniach i doświadczeniach innych krajów oraz najnowszym dorobku naukowym, zawartym w krajowej i anglojęzycznej literaturze przedmiotu. Treści zawarte w podręczniku znacząco wpłyną na rozwój edukacji i sylwetki zawodowej studentów kierunku biznesowego, a także studentów innych specjalności.
Prof. dr hab. Bernard F. Kubiak
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Liczba stron | 402 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN-13 | 978-83-01-22137-9 |
Numer wydania | 2 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o. o. |
- Nauki ekonomiczne
- Zarządzanie, organizacja, strategie
Celem niniejszej książki jest przedstawienie wybranych zagadnień zarządzania bankiem, przede wszystkim bankiem uniwersalnym, traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo – instytucja zaufania publicznego, której działalność opiera się...
Dług publiczny, a w szczególności zadłużenie instytucji rządowych, stanowi obecnie jeden z najważniejszych obszarów analiz finansów publicznych na całym świecie. Autorka prezentuje kompleksowe ujęcie zarządzania długiem publicznym we... pl/fiszka/1893/zarzadzanie-dzialem-sprzedazy-firmy. html" title="Zarządzanie działem sprzedaży firmy">
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą... pl/fiszka/1909/zarzadzanie-finansami-przedsiebiorstw. html" title="Zarządzanie finansami przedsiębiorstw">
Prezentujemy trzecie, uaktualnione w związku z przyjęciem Polski do Unii Europejskiej, wydanie podręcznika, który zyskał już uznanie wykładowców i studentów! Autorzy – wybitni specjaliści w tej dziedzinie – koncentrują się głównie... pl/fiszka/5613/zarzadzanie-finansami-w-przedsiebiorstwie-turystycznym. html" title="Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym">
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu i... pl/fiszka/77/zarzadzanie-i-planowanie-marketingowe. html" title="Zarządzanie i planowanie marketingowe">
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione... pl/fiszka/1949/zarzadzanie-jakoscia-w-urzedach-gminy. html" title="Zarządzanie jakością w urzędach gminy">
Autor stawia pytanie, czy uzyskanie przez gminę certyfikatu na zgodność z normą ISO 9001 to rzeczywista potrzeba, czy przelotna moda? Nie sposób nie odpowiedzieć, że każda zmiana, która choćby w najmniejszym stopniu przyczynia się do... pl/fiszka/26609/zarzadzanie-kapitalem-ludzkim-w-polskich-przedsiebiorstwach-metody-narzedzia-mierniki. html" title="Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach. Metody, narzędzia, mierniki">
Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników...
W rozdziale pierwszym zaprezentowano teoretyczne aspekty zarządzania kryzysowego, uwzględniając w szczególności problemy bezpieczeństwa i zagrożeń, zarządzania strategicznego bezpieczeństwem. Rozdział drugi został poświęcony...
Spis treści
Wstęp | 9 |
ROZDZIAŁ 1. Podstawy zarządzania 13 | |
1. 1. Koncepcja zarządzania | 13 |
1. 2. Funkcje zarządzania | 19 |
1. 3. Istota przedsiębiorstwa | 21 |
1. 4. Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem | 26 |
1. 5. Role i umiejętności kierownika | 28 |
1. 6. Paradygmat kompetencji kierownika | 34 |
1. 7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 38 |
ROZDZIAŁ 2. Ewolucja teorii zarządzania | 41 |
2. Rys historyczny zarządzania | 41 |
2. Klasyczne teorie zarządzania | 45 |
2. Teorie zarządzania behawioralnego | 53 |
2. Specyficzne podejścia do zarządzania | 59 |
2. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 65 |
ROZDZIAŁ 3. Społeczny kontekst działalności przedsiębiorstwa 68 | |
3. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa | 68 |
3. Zakres odpowiedzialności | 70 |
3. Ochrona środowiska naturalnego | 74 |
3. Kultura przedsiębiorstwa | 77 |
3. Dylematy etyczne | 82 |
3. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 87 |
ROZDZIAŁ 4. Środowisko przedsiębiorstwa | 90 |
4. Czynniki środowiskowe | 90 |
4. Wpływ środowiska ogólnego na przedsiębiorstwo | 92 |
4. Specyficzne środowisko przedsiębiorstwa | 95 |
4. Krajowy system społeczno-gospodarczy | 97 |
4. Działalność międzynarodowa przedsiębiorstwa | 101 |
4. Zarządzanie działalnością międzynarodową | 107 |
4. Współczesne wyzwania przedsiębiorstwa | 112 |
4. 8. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 114 |
ROZDZIAŁ 5. Podejmowanie decyzji | 118 |
5. Podejmowanie decyzji jako istota zarządzania | 118 |
5. Proces podejmowania decyzji | 120 |
5. Racjonalność decyzji | 126 |
5. Decyzje grupowe | 128 |
5. Ilościowe metody wspomagania decyzji | 132 |
5. Informacyjne wspieranie decyzji | 136 |
5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 144 |
ROZDZIAŁ 6. Planowanie | 147 |
6. Koncepcja i zakres planowania | 147 |
6. Planowanie działalności przedsiębiorstwa | 150 |
6. Planowanie strategiczne | 155 |
6. Analiza SWOT | 159 |
6. Metody planowania strategicznego | 161 |
6. Techniki wspierania planowania | 166 |
6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 171 |
ROZDZIAŁ 7. Organizowanie | 174 |
7. Tworzenie organizacji | 174 |
7. Formowanie stanowisk pracy | 177 |
7. Warianty struktury organizacyjnej | 179 |
7. Projektowa struktura organizacyjna | 185 |
7. Hierarchiczny układ struktury organizacyjnej | 188 |
7. Funkcjonowanie i modyfikowanie struktury organizacyjnej | 190 |
7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 195 |
ROZDZIAŁ 8. Zarządzanie kadrami | 198 |
8. Proces zarządzania kadrami | 198 |
8. Projektowanie stanowisk pracy | 200 |
8. Nabór pracowników | 203 |
8. Wybór między kandydatami na pracowników | 206 |
8. Polityka kadrowa | 209 |
8. Współczesne trendy zatrudnienia | 213 |
8. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 217 |
ROZDZIAŁ 9. Zachowania organizacyjne | 220 |
9. Przesłanki zachowań organizacyjnych | 220 |
9. Osobowość pracownika | 224 |
9. Zachowania grupowe | 229 |
9. Efektywność pracy zespołowej | 233 |
9. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 237 |
ROZDZIAŁ 10. Przewodzenie | 240 |
10. Rola przywódcza kierownika | 240 |
10. Style przewodzenia | 243 |
10. Teorie przywództwa | 246 |
10. Motywowanie | 250 |
10. Podłoże i techniki załagodzenia konfliktu | 258 |
10. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 264 |
ROZDZIAŁ 11. Przedsiębiorczość | 267 |
11. Przesłanki przedsiębiorczości | 267 |
11. Zakładanie przedsiębiorstwa | 273 |
11. Rozwój przedsiębiorstwa | 278 |
11. Tworzenie planu biznesowego | 283 |
11. Konstrukcja planu biznesowego | 286 |
11. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 289 |
ROZDZIAŁ 12. Zarządzanie biznesem elektronicznym | 292 |
12. Geneza biznesu elektronicznego | 292 |
12. Zastosowanie Internetu w biznesie elektronicznym | 296 |
12. Modele biznesu elektronicznego | 302 |
12. Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z klientami | 309 |
12. Strategie biznesu elektronicznego | 314 |
12. Pytania kontrolne, kwestie dyskusyjne i studium przypadku | 319 |
ROZDZIAŁ 13. Zarządzanie jakością, wprowadzanie innowacji i zmian | 322 |
13. Kompleksowe zarządzanie jakością | 322 |
13. Stymulowanie innowacji | 326 |
13. Determinanty zmiany działalności | 329 |
13. Rodzaje i sekwencje zmiany | 334 |
13. Przezwyciężanie stresu | 338 |
13. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 341 |
ROZDZIAŁ 14. Zarządzanie produkcją | 345 |
14. Proces produkcyjny | 345 |
14. Planowanie produkcji | 351 |
14. Metody planowania produkcji | 356 |
14. Analiza wyników produkcji | 361 |
14. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 366 |
ROZDZIAŁ 15. Kontrolowanie | 369 |
15. Funkcje kontroli | 369 |
15. Proces kontrolny | 373 |
15. Techniki kontroli finansowej | 377 |
15. Efektywność kontroli | 383 |
15. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku | 386 |
Bibliografia | 389 |
Indeks rzeczowy | 396 |
O Autorze | 402 |
RozwińZwiń
Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.
Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.
Nie zgadzam się
Digital Annealer
Digital Annealer to futurystyczne podejście do informatyki, które obejmuje korzyści płynące z komputerów kwantowych i klasycznych, mające na celu rozwiązanie najbardziej kompleksowych problemów, z jakimi mierzy się biznes.