Samouczek Podręcznik Haier LT26K3 jest przeznaczony dla użytkowników, którzy chcą uzyskać najlepsze wyniki z ich urządzenia. Książka zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące konfiguracji, użytkowania i naprawy urządzenia. Użytkownicy mogą skorzystać z krok po kroku instrukcji, aby szybko i łatwo skonfigurować swoje urządzenie. Dodatkowo, podręcznik zawiera szczegółowe instrukcje dotyczące zarządzania urządzeniem, wybierania ustawień, korzystania z funkcji i instalowania oprogramowania. Podręcznik Haier LT26K3 jest doskonałym narzędziem do nauki, które pomaga użytkownikom w pełni wykorzystać możliwości ich urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Samouczki Podręcznik Haier Lt26k3
SZKOŁA PODSTAWOWA SPECJALNA
WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE:
- „Wychowanie komunikacyjne. Ćwiczenia dla klasy 1 szkoły podstawowej specjalnej"Anna Wysokińska - Obacz, Bogumiła Bogacka - Osińska, Ewa KrólickaRok dopuszczenia 2009Numer dopuszczenia: S-I-4/2009
- „Szkolna przygoda. Wychowanie komunikacyjne. Ćwiczenia dla klasy 2 szkoły podstawowej specjalnej"Rok dopuszczenia 2011Numer dopuszczenia: S-I-3/2011
- „Szkolna przygoda. Ćwiczenia dla klasy 3 szkoły podstawowej specjalnej"Numer dopuszczenia: S-I-6/2011
GIMNAZJUM SPECJALNEJĘZYK POLSKI:
- „Język polski 1. Podręcznik dla gimnazjum specjalnego"Maria Nowacka, Dariusz NowackiRokk dopuszczenia 2009Numer dopuszczenia S-I-1/2009
- „Język polski 2. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum specjalnego"Numer dopuszczenia S-I-8/2011
- „Język polski 3. Podręcznik dla gimnazjum specjalnego".Numer dopuszczenia S-I-7/2011
MATEMATYKA:
BIOLOGIA:
FIZYKA:
- „Świat fizyki z bliska. Podręcznik dla uczniów gimnazjum. Cz. 1"Danuta Szot - Gawlik, Barbara SagnowskaNumer dopuszczenia S-I-9/2011
- „Świat fizyki z bliska. 2"Numer dopuszczenia S-I-17/2011
- Danuta Szot - Gawlik, Barbara Sagnowska„Świat fizyki z bliska. Część 3"Rok dopuszczenia 2012Numer dopuszczenia S-III-1/2012
- "Świat fizyki z bliska. Część 4"Danuta Szot-Gawlik i Barbara SagnowskaRok dopuszczenia: 2013Numer dopuszczenia: S-III-1/2013 5. "Świat fizyki z bliska. Część 5"Numer ewidencyjny w wykazie: S-III-2/2013
- „Geografia 1. Część 1"Małgorzata WojtatowicNumer dopuszczenia S-I-14/2011
- „Geografia 1. Część 2"Małgorzata WojtatowiczNumer dopuszczenia S-I-11/2011
- „Chemia 1. Podręcznik z ćwiczeniami dla gimnazjum specjalnego"Elżbieta MegielNumer dopuszczenia S-I-15/2011
- Artykuł
- Czas czytania: 2 min
- W przeglądarce na platformie dokumentacji: to środowisko osadza okno kodu języka C# z możliwością uruchamiania na stronach dokumentów. Piszesz i wykonujesz kod w języku C# w przeglądarce.
- W środowisku Microsoft Learn. Ta ścieżka szkoleniowa zawiera kilka modułów, które uczą podstaw języka C#.
- W programie Jupyter na platformie Binder. Możesz eksperymentować z kodem w języku C# w notesie Jupyter na serwerze binder. com/pl-pl/dotnet/csharp/tour-of-csharp/tutorials/numbers-in-csharp-local" data-linktype="relative-path">Na komputerze lokalnym. Po zapoznaniu się z trybem online możesz pobrać zestaw SDK platformy. NET i skompilować programy na maszynie.
GEOGRAFIA:
CHEMIA:
Wykaz podręczników dopuszczonych do użytku szkolnego, przeznaczonych do kształcenia specjalnego, opracowanych zgodnie z podstawą programową określoną w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 26 lutego 2002 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z 2002 r. nr 51, poz. 458 z późn. zm. )
SZKOŁA PODSTAWOWA SPECJALNA
JĘZYK POLSKI
1. Gołąbek Z., Góra M. - „Język polski 4". (S-I-11/00).
2. Gryszkiewicz G., Sokołowska W. - „Język polski 5. Podręcznik dla niesłyszących. Część 1. " (S-I-10/2009).
3. Część 2. " (S-I-11/2009).
4. Zeszyt ćwiczeń dla niesłyszących. " (S-I-12/2009).
5. " (S-I-13/2009).
6. Kosińska A. - „Język polski 4 dla szkoły podstawowej specjalnej. Podręcznik". (S-I-22/01).
7. - „Język polski 4. Podręcznik dla szkoły podstawowej specjalnej. " (S-I-7/2008).
8. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej specjalnej. " (S-I-2/2008).
9. Zeszyt ćwiczeń".
10. Pietracha M., Pietracha K. - „Język polski 6 dla szkoły podstawowej specjalnej. (S-I-23/01).
11.
12. - „Język polski 6. " (S-I-14/2008).
13. " (S-I-13/2008).
14. Polak A. - „Język polski 5 dla Szkoły Podstawowej specjalnej. Podręcznik. " (S-I-20/01).
15. Zeszyt ćwiczeń.
16. " (S-I-5/2008).
17. " (S-I-6/2008).
18. Sokołowska W. " (S-I-8/2008).
19. " (S-I-9/2008).
20. " (S-I-11/2008).
21. " (S-I-12/2008).
MATEMATYKA
1. Gacek B., Jaskowska E. - „Matematyka dla klasy IV. Zeszyt 1 i 2. " (S-I-2/00). - „Matematyka. Karty Pracy. I. " (S-I-34/02). Gacek B., Jackowska E. - „Matematyka 4. Karty Pracy cz. 2. " (S-I-40/03). Podręcznik dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim. " (S-I-/72/4/07). 1. " (S-I-/72/5/07). Kłosowski L., Sznajder M. " (S-I-53/04). - „Matematyka 6. Zeszyt 2. " (S-I-65/1/06). Zeszyt 1. " (S-I-66/2/06). - „Matematyka 5. Podręcznik dla szkoły podstawowej dla uczniów niesłyszących. " (S-I-3/2008). Kupisiewicz M. - „Matematyka 2. Ćwiczenia. " (S-I-10/00). Siwek H. " (S-I-59/6/05). " (S-I-60/7/05). Sznajder M., Kłosowski L. " (S-I-18/01). Wiąckiewicz U., Gołąbek R. - „Matematyka 4 podręcznik. Matematyka 4 zeszyt 1 i 2. " (S-I-8/00).
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
1. Bonar J., Burakowska E., Dąbrowski M. i in. - „Przygoda z klasą 1. Książka ucznia 1, 2, 3, 4, 5, 6. Integracja. " (S-I-45/03). Jurant R., Muszyńska-Wolny D. - „Kształcenie zintegrowane. Podręcznik kl. III cz. 1 i 2. " (S-I-44/03). Ćwiczenia kl. Sokołowska W., Koperkiewicz H. - „Będę czytać, pisać, liczyć. " (S-I-30/01). - „Umiem czytać. Czytanka dla klasy 3. " (S-I-67/3/06). Sokołowska W., Koperkiewicz H., Czaderska K. - „Czytam, piszę, liczę. Ćwiczenia dla klasy 3, cz. " (S-I-68/4/06). " (S-I-69/5/06). - „Będę czytać. Czytanka dla klasy 2. " (S-I-56/3/05). Czytanka dla klasy 1. " (S-I-56/4/05). Ćwiczenia dla klasy 2. " (S-I-58/5/05).
PRZYRODA
1. Kalbarczyk K., Kalbarczyk M. - „Przyroda 4. " (S-I-39/02). " (S-I-47/03). Kowalczyk K., Kalbarczyk M. - „Przyroda 5. " (S-I-/72/6/07). " (S-I-/72/11/07). Podręcznik z ćwiczeniami dla szkoły podstawowej specjalnej. Część 1". (S-I-6/2009). Część 2". (S-I-7/2009). - „Przyroda 6. (S-I-1/2011). (S-I-2/2011).
WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE
1. Bogacka-Osińska B., Królicka E., Wysokińska-Obacz A. - "Wychowanie komunikacyjne. Cwiczenia dla klasy 5 szkoły podstawowej specjalnej" (S-I-1/2008). Bogacka - Osińska B., Królicka E., Wysokińska - Obacz A. - „Wychowanie komunikacyjne. Ćwiczenia dla klasy 6 szkoły podstawowej specjalnej". (S-I-5/2009). Wysokińska-Obacz A., Bogacka-Osińska B., Królicka E. - „Bezpieczna droga do szkoły. Część 3. " (S-I-15/01). " (S-I-9/00). " (S-I-6/00). " (S-I-17/01).
INFORMATYKA
1. Kukiełka E., Łazęcka B. - „Informatyka dla klas 4-6. Podręcznik dla szkoły podstawowej specjalnej" (S-I-10/2008).
GIMNAZJUM SPECJALNE
BIOLOGIA
1. Kowalczyk K. - Biologia dla kl. III. Zoologia-kręgowce. (S-I-28/01). Zoologia-kręgowców. Człowiek. (S-I-29/01). Kowalczyk k. II. Zoologia - bezkręgowce. (S-I-14/00). - Biologia 1. (S-I-63/10/05)
8. (S-I-64/11/05)
9. Wiechowska M. (S-I-24/01). - Biologia 2. Karty pracy. 1.. (S-I-37/02). III gimnazjum specjalnego. (S-I-21/01). Wojciechowska M. Karty pracy, cz. (S-I-54/04)
15. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim. (S-I-/72/9/07). (S-I-/72/10/07).
CHEMIA
1. Anderson K., Celińska Z., Kucharska N. - Chemia 2. 2.. (S-I-41/03). - Chemia dla gimnazjum specjalnego. Część I. (S-I-25/01). Celińska Z., Kucharska N., Anderson K. Karty pracy.. (S-I-32/02). Dobroszczyk E., Megiel E., Wróbel A. - Chemia 1, cz. (S-I-62/9/05)
6. Megiel E., Zając A. (S-I-70/6/06)
7. - Chemia 3. Podręcznik do klasy 3 dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim. (S-I-/72/1/07).
FIZYKA
1. Dróżdż W., Jelska W. - Fizyka 3. (S-I-31/02). (S-I-42/03). Jelska W., Dróżdż W. - Fizyka 1. Fizyka 1. (S-I-16/01). - Fizyka 2. (S-I-12/00).
GEOGRAFIA
1. Wojtatowicz M. - Geografia 2. Część 2.. (S-I-46/03). - Geografia dla kl. (S-I-38/02). - Geografia ogólna. "Europa" podręcznik. Geografia ogólna "Europa" zeszyt ćwiczeń. (S-I-13/00).
HISTORIA
1. Muszyńska I. - Historia (1697-1907). (S-I-7/00). Pietracha M. - Historia. Część 1, 2, 3 dla gimnazjum specjalnego. (S-I-26/01).
JĘZYK ANGIELSKI
1. Kusztal B., Sienicka K. - Język angielski. I.. (S-I-35/02). (S-I-36/02). - I can do it. Język angielski 3. (S-I-48/03). (S-I-49/03). (S-I-61/8/05)
6. Sienicka K. - Język angielski 2, cz. (S-I-52/04)
JĘZYK POLSKI
1. Nowaccy M. i D. - Język polski 1. (S-I-50/04)
2. (S-I-56/04)
3. - Język polski 2. (S-I-56/1/05)
4. (S-I-56/2/05)
5. Nowacka M., Nowacki D. - Język polski 3. (S-I-/72/7/07). (S-I-/72/8/07). Zuziowa W. (S-I-19/01). - Język polski dla klasy 1. (S-I-4/00). (S-I-5/00). - Język polski do gimnazjum dla niesłyszących. Zuziowa W., Orłowska Z. (S-I-51/04)
12. (S-I-55/04)
MATEMATYKA
1. - Matematyka 1, cz. (S-I-71/7/06)
2. (S-I-72/8/06)
3. - Matematyka 2 dla gimnazjum specjalnego. (S-I-27/01). - Matematyka dla klasy I. (S-I-1/00). Siwek H., Siwek-Gardziel K. - Matematyka. (S-I-33/02). - Matematyka dla kl. 3 gimnazjum. (S-I-43/03). - Matematyka 2. (S-I-/72/2/07). (S-I-/72/3/07). Siwek H., Siwek - Gardziel K. - "Matematyka 3. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum specjalnego. Zeszyt 1" (S-I-15/2008)
10. Zeszyt 2" (S-I-16/2008)
11. - Matematyka dla klasy 2. (S-I-3/00).
Powiadomienie o plikach cookies
[x] Nie pokazuj więcej
Uprzejmie informujemy, iż niniejsza witryna korzysta z plików cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej, czytając Politykę prywatności.
Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.
Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.
Wprowadzenie do samouczków języka C# — Zapraszamy! Te lekcje zaczynają się od interaktywnego kodu, który można uruchomić w przeglądarce. Podstawy języka C# można poznać z serii wideo C# 101 przed rozpoczęciem tych interaktywnych lekcji.
Pierwsze lekcje wyjaśniają pojęcia języka C# przy użyciu małych fragmentów kodu. Poznasz podstawy składni języka C# oraz sposób pracy z typami danych, takimi jak ciągi, liczby i wartości logiczne. To wszystko jest interaktywne i będziesz pisać i uruchamiać kod w ciągu kilku minut. Te pierwsze lekcje nie zakładają wcześniejszej wiedzy na temat programowania ani języka C#.
Możesz wypróbować te samouczki w różnych środowiskach. Pojęcia, które poznasz, są takie same. Różnica polega na tym, że preferowane jest następujące środowisko:
Wszystkie samouczki wprowadzające po lekcji Hello world są dostępne przy użyciu środowiska przeglądarki online lub własnego lokalnego środowiska deweloperskiego. Na końcu każdego samouczka decydujesz, czy chcesz kontynuować następną lekcję online lub na własnej maszynie. Istnieją linki ułatwiające skonfigurowanie środowiska i kontynuowanie kolejnego samouczka na maszynie.
Cześć ludzie
W samouczku Hello world utworzysz najbardziej podstawowy program w języku C#. Poznasz string
typ i sposób pracy z tekstem. Możesz również użyć ścieżki w witrynie Microsoft Learn lub Jupyter w witrynie Binder.
Liczby w języku C#
W samouczku Numbers in C# (Liczby w języku C#) dowiesz się, jak komputery przechowują numery i jak wykonywać obliczenia z różnymi typami liczbowymi. Poznasz podstawy zaokrąglania i sposób wykonywania obliczeń matematycznych przy użyciu języka C#. Ten samouczek jest również dostępny do uruchamiania lokalnie na maszynie.
W tym samouczku założono, że ukończono lekcję Hello world.
Gałęzie i pętle
Samouczek gałęzie i pętle zawiera podstawy wybierania różnych ścieżek wykonywania kodu na podstawie wartości przechowywanych w zmiennych. Poznasz podstawy przepływu sterowania, który jest podstawą sposobu podejmowania decyzji przez programy i wybierania różnych akcji. com/pl-pl/dotnet/csharp/tour-of-csharp/tutorials/branches-and-loops-local" data-linktype="relative-path">do uruchamiania lokalnie na maszynie.
W tym samouczku założono, że ukończono lekcje Hello world i Numbers w języku C#.
Kolekcja list
Lekcja kolekcja listy zawiera przewodnik po typie kolekcji Lista, który przechowuje sekwencje danych. Dowiesz się, jak dodawać i usuwać elementy, wyszukiwać elementy i sortować listy. Poznasz różne rodzaje list. com/pl-pl/dotnet/csharp/tour-of-csharp/tutorials/arrays-and-collections" data-linktype="relative-path">do uruchamiania lokalnie na maszynie.
W tym samouczku założono, że ukończono powyższe lekcje.
Przykłady linq 101
Ten przykład wymaga narzędzia globalnego dotnet-try. Po zainstalowaniu narzędzia i sklonuj repozytorium try-samples, możesz nauczyć się języka zintegrowanego zapytania (LINQ) za pomocą zestawu 101 przykładów, które można uruchomić interaktywnie. Możesz eksplorować różne sposoby wykonywania zapytań, eksplorowania i przekształcania sekwencji danych.